Dorian Popa, cunoscutul artist, vlogger și actor, a făcut o nouă mișcare strategică în cariera sa, lansându-se oficial în industria alimentară. După succesul său răsunător în imobiliare, acesta a surprins pe toată lumea cu noul său business, unul despre care vorbea de ceva vreme și care, acum, este gata să cucerească piața.
După multe speculații și o anticipare crescândă din partea fanilor săi, Dorian Popa a dezvăluit cu ce aliment vrea să dea lovitura – pizza! Și nu orice fel de pizza, ci Hatz Pizza, un brand ce-i poartă semnătura și promite să devină rapid un favorit al consumatorilor din România. Iată cu ce preț se vinde aceasta în magazine!
Noua linie de pizza congelată, lansată oficial aseară, a adus pe rafturi două sortimente atractive: Hatz Pizza Ham-Mania și Hatz Pizza Pepperoni Obssesion, ambele gândite să satisfacă gusturile diverselor tipuri de consumatori. Pizza este deja un aliment preferat de români, iar Popa a dezvăluit că a ales aceste combinații de ingrediente după ce a studiat atent ce sortimente preferă publicul larg. Cu prețuri accesibile, de 19,99 lei per pizza, Hatz Pizza este gândită pentru a fi nu doar delicioasă, ci și ușor accesibilă oricui.
„Nu este pizzerie, este pizza congelată. Se găsește în aproape toate supermarketurile din România, în curând în toate. Prețul este de 19 lei și câțiva bănuți pentru că am luptat ca prețul să fie cât se poate de jos, așa cum am obișnuit lumea în proiectele mele. Prefer să pierd un pic din rata de profitabilitate dar să pot oferi un produs la un preț competitiv. Pe lângă asta, prețul este și mai competitiv cu cât pizzele sunt unele dintre cele mai consistente din piață.
Lucrăm alături de o fabrică din Germania care se ocupă de producerea pizzei și se asigură de calitatea produsului ceea ce cred că face că Hatz Pizza să „gâdile” cu adevărat gurița este gustul pentru care îi suntem recunoscători lui Dumnezeu pentru că este o rețetă care a survenit multor modificări și multor brain storming-uri și testuri până la forma finală.”, a spus Dorian Popa, potrivit Click!
Cu o zi înainte de marea lansare, acesta a invitat 100 de fani norocoși la un eveniment exclusivist organizat la Cinema City, unde a avut loc premiera: pentru prima oară în România, un vlog a fost difuzat pe marele ecran, în prezența fanilor. Acest eveniment a fost urmat de lansarea propriu-zisă a pizzei, alături de colaboratorii și partenerii săi din industria de retail.
Ce este cu adevărat surprinzător este că la scurt timp după lansare, toate rafturile pe care s-a aflat Hatz Pizza au fost golite rapid. Cererea uriașă pentru noul produs a depășit toate așteptările, iar echipa lui Dorian se luptă acum să țină pasul cu cererea în creștere.
Până acum, Hatz Pizza se găsește doar în câteva supermarketuri din București, însă planul este să extindă rapid distribuția la nivel național. Însă, după cum spun apropiații săi, va fi nevoie de provizii serioase, deoarece produsul este, la propriu, pe cale să „dea lovitura”.
Citește și: DORIAN POPA RISCĂ ÎNCHISOAREA DUPĂ CE A FOST PRINS DROGAT LA VOLAN! CUM ÎNCEARCĂ VLOGGERUL SĂ SCAPE